Kategori:

Atyp vinner byråbattle!

I dag, torsdag 3.mars, gjennomførte MFO sitt årlig arrangement Byråbattle, hvor vi deltok sammen med Mindshare, OMD og Red Denstu X. Alle byråene pitchet på samme brief, på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær. Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO, og det ble tatt ut i mange ulike flater og varianter. Hele caset og presentasjonen kan du se i video under.

Etter en stemmegivning, hvor en jury bestående av svært kvalifiserte markedsførere, hadde 70% å si, mens publikumsjuryen telte 30%, stakk vi av med seieren.

På scenen for Atyp stod Hågen og Anine, mens mange i byrået har vært involvert i caseløsningen.

Vi er skikkelig stolte over at vår atypiske leveranse faller i smak, både hos fagjuryen og i salen.

Foto: Anette Johansen-Desjardin

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.