Konseptet hviler på en betraktning om at Honningcentralen, med sine birøktere og milliarder av bier, er Norges største arbeidsplass. Det gir oss mulighet til å snakke om naturlighet, birøkt, håndverk, kvalitet og de konkrete produktene på en litt annerledes, men likevel relevant måte. I første omgang lagde vi 7 korte filmer for TV.
Surre rundt
En i administrasjonen
Åpent landskap
Kvinnelig sjef
Månedens ansatt
Viktig jobbreise
Forretningsidé
Til SoMe lagde vi ulike poster hvor vi lekte med begrepet “Norges største arbeidsplass”.
Bigeskjeft
Medarbeidersamtaler
950.000 arbeidere
I 2021 lagde vi lanseringsfilmer for Lynghonning, og sponsorvignetter for Lineær-TV.
Lanseringsfilm Lynghonning
Sponsorvignett grillspyd
Sponsorvignett produktsortiment
Sponsorvignett juleribbe
I anledning kvinnedagen synes vi det var på sin plass å påpeke at kvinneandelen på Norges største arbeidsplass er usedvanlig høy. Annonsen ble også publisert på sosiale medier samme dag.
100% kvinnelige ledere
For å hjelpe folk gjennom korona sesongen, og inspirere folk til å bruke mer honning, lanserte vi i 2022 “Honningcentralens forretningshemmeligheter”. Disse er distribuert som video i banner.
Te med honning og sitron
Honning mot sår hals
Kampanjen har blitt veldig godt mottatt blant forbruker og i ulike bransjefora i inn- og utland. Liking, involvering, merkevarepåvirkning og aktivering er skyhøyt over Mediacoms benchmark for FMCG merker. I tillegg dobles Honningcentralens Top of Mind. Og salget har vært strålende.
%
Liking bedre enn benchmark
%
Merkepåvirkning bedre enn benchmark
%
Salg
%
Aktivering bedre enn benchmark
%
Top of Mind
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211