Kategori:

Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.

For et miljø med store ambisjoner, og etter kun halvannet år i drift, er det veldig gledelig at kundene våre rett og slett er veldig fornøyde med jobben vi gjør hver dag. Med en kundetilfredshetscore på 8,53 har Atyp blant landets mest fornøyde kunder, godt over bransjesnittet på 8,10!

Her er grafen vi er ekstra godt fornøyd med:

Det er mye spennende som skjer i Karlstadgata 11 om dagen, og vi gleder oss veldig til å jobbe enda tettere sammen med kundene våre for å løse utfordringer og nå felles mål i tiden som kommer.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.

Book ferdig rigget lydstudio, klart til opptak

Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.