Kategori:

Dobbel pallplass i Sølvmikken!

I maiutgaven av Sølvmikken stakk vårt kreatørteam Sigurd og Kristoffer av med både første- og andreplass!

Vinnerspottene for Discovery+ spiller på de voldsomme følelsene fotballen igangsetter. Og spør du teamet, kan en straffesituasjon måle seg med en barnefødsel og et frieri. 

Til tross for hva en rekke strømaktører virker å tro, så går ikke folk rundt og tenker på strøm. I radiospottene for Hafslund Strøm får vi høre hva de faktisk tenker på.

Fra venstre: rådgiver Alexander Mostue, AD Kristoffer Reppen, tekstforfatter Sigurd Solberg og prosjektleder Kine Sæthern.

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.