ThonTester: Kampanjen som gjorde Thon Hotels til «Årets Markedsfører 2018».

Til tross for at de hadde pusset opp hotellene sine for nesten 1,4 milliarder, viste undersøkelser at folk fortsatt så på Thon Hotels som en litt kjedelig og umoderne hotellkjede. Det eneste unntaket var faste kunder, som rangerte kjeden meget høyt på både service, design, renhold og mat. Vår oppgave ble dermed å tette gapet mellom markedets oppfatning og de besøkendes opplevelse.

Andre arbeider fra Atyp:

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Bufdir ønsket å få menn på banen i fosterhjemssaken. Atyp utviklet kommunikasjon på konseptet “Neste Kapittel” med historier om en Liverpool-supporter og en ishockeytrener. Kampanjen ble plassert rundt fotball- og ishockeyarrangementer for å nå menn. Kampanjen vant hele tre priser under Anfo Effekt 2024: Gull i Bærekraft, Kantar sin Innsiktspris og Grand Prix.

read more

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.