Kategori:

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.

Statens Vegvesen har et ekstremt viktig samfunnsoppdrag, og sørger for at vi har et trygt, effektivt og bærekraftig transportsystem i hele landet. En av oppgavene vi gleder oss mest til å ta fatt på sammen med vår nye kunde er å løfte frem all innovasjonen som skjer i organisasjonen, og hvordan ny teknologi bidrar til å møte utfordringer som ekstremvær og andre viktige samfunnsbehov.

At vi får ansvaret for både reklame og media gjør oss ekstra stolte. Å være «både og» gir oss store muligheter til kreativ kraft, helhetlige løsninger, og effektivt drift – noe som er spesielt viktig for en offentlig aktør som Statens Vegvesen.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

10 av 10 hos Skatteetaten!

Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉

Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!