Kategori:

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Chilimobil, kjent som Norges første mobiloperatør med fri data og landets mest fornøyde mobilkunder, har valgt Atyp som nytt reklame- og mediebyrå. Samarbeidet skal styrke merkevaren ytterligere og støtte selskapets ambisiøse vekstplaner i et stadig mer konkurranseutsatt marked.

– Vi er stolte av å få tilliten fra en så fremoverlent aktør som Chilimobil. Vår integrerte modell, hvor reklame, media og design er skrudd sammen rundt samme strategi passer godt for en utfordrer som ønsker å skape effekt og engasjement, sier Svein.

Chilimobil har de siste årene markert seg som en innovativ aktør i mobilmarkedet, blant annet ved å være det første selskapet til å lansere Fri data i Norge og en heldigital eSIM-løsning i norden. I 2024 ble selskapet kåret til mobiloperatøren med de mest fornøyde kundene i hele Norge, ifølge den anerkjente EPSI Rating-undersøkelsen.

Nå utfordrer de telegigantene ytterligere med Fri Data Duo, en ny tjeneste som kombinerer mobilabonnement med mobilt bredbånd. Med to SIM-kort og ubegrenset data, gir løsningen brukerne mulighet til å ha stabilt og raskt internett både på mobilen og for eksempel på hytta, uten behov for tradisjonell bredbåndsinfrastruktur.

– Vi har store ambisjoner i det norske mobilmarkedet for tiden fremover, og behov for en partner som kan hjelpe oss å kommunisere tydelig og effektivt med både eksisterende og nye kunder. sier Lars Ryen Mill, Administrerende Direktør i Chilimobil.

– Atyp har vist en dyp forståelse for vår merkevare og våre mål, og vi ser frem til å utvikle sterke kampanjer sammen, fortsetter Magnus Skaflestad, Markedssjef i Chilimobil.

Ønsker du mer informasjon?

Morten Micalsen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11

Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.