Hafslund

Elektrisitetens gode hjelper

Atyp har sammen med Hafslund utviklet et nytt kommunikasjonskonsept for fjernvarmen i Oslo.

Kampanjen skal motivere flere til å velge fjernvarme. Da trenges det både bedre kjennskap og kunnskap om elektrisitetens gode hjelper i Oslo.

Elektrisiteten i Oslo er under press. Derfor er det uheldig at strøm brukes til oppvarming av veldig mange boligbygg og kontorbygg i Oslo. Fjernvarme har kapasitet til å gjøre denne oppvarmingsjobben, og distribusjonsnettet er ferdig utbygd og ligger under bakken i hele byen.
Atyp har utviklet et enkelt og pedagogisk univers for å synliggjøre dette.

Foruten filmer, display og print, består kampanjen også av utvalgte utendørs lokasjoner der Hafslund hyller bygg og bedrifter i Oslo som allerede varmes opp med fjernvarme i dag.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre arbeider fra Atyp:

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Bufdir ønsket å få menn på banen i fosterhjemssaken. Atyp utviklet kommunikasjon på konseptet “Neste Kapittel” med historier om en Liverpool-supporter og en ishockeytrener. Kampanjen ble plassert rundt fotball- og ishockeyarrangementer for å nå menn. Kampanjen vant hele tre priser under Anfo Effekt 2024: Gull i Bærekraft, Kantar sin Innsiktspris og Grand Prix.

read more

10 av 10 hos Skatteetaten!

Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉

Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!