Gjensidige

 

Kundeutbytte: Suksesshistorien fortsetter

Etter to år med Olsenbanden og det tomme hvelvet, var det behov for fornyelse og materiell som i enda større grad var tilpasset et langvarig digitalt kampanjeløp.

Nå var det duket for to år med Olsenbanden i ny drakt.

Den første filmen fletter animasjonsuniverset sammen med de foregående filmene.

Ved å ta karakterene over til et animert univers, ble det mulig å lage mange nye historier, tilpasset mange nye formater.

Vi lot Egon, Benny og Kjell opptre i kjent stil, og gjennomføre en rekke nye, mislykkede forsøk på å skaffe seg utbytte.

Mange av de nye kuppene ble skreddersydd for mobil og raske digitale flater.

Etter hvert kom også Dynamitt-Harry med på laget.

Gjendisige - Kundeutbytte Olsenbanden Animert

Dynamitt-Harry fikk i oppgave å engasjere yngre målgrupper gjennom mobilspillet Hurry Harry.

Foruten å gi kunnskap om kundeutbytte, genererte spillet nærmere 25 000 besøk til Gjensidige-portalen.

En lang kampanjeperiode krevde mange forskjellige løsninger for SoMe

Landbruket er en stor og viktig målgruppe for Gjensidiges kommunikasjon om kundeutbytte.

Det animerte Olsenbanden-universet førte til at kjennskapen til kundeutbytte fortsatte å stige, og at ihuga Olsenbanden-fans begynte å etterlyse en helaftens animert Olsenbanden-film.

Spillet Hurry Harry genererte mer enn 25 000 besøk til Gjensidige-portalen.

Ønsker du mer informasjon? Odd Rune Farsund +47 905 44 201

Odd Rune Farsund