
Nå var det duket for to år med Olsenbanden i ny drakt.
Den første filmen fletter animasjonsuniverset sammen med de foregående filmene.
Ved å ta karakterene over til et animert univers, ble det mulig å lage mange nye historier, tilpasset mange nye formater.
Vi lot Egon, Benny og Kjell opptre i kjent stil, og gjennomføre en rekke nye, mislykkede forsøk på å skaffe seg utbytte.
Mange av de nye kuppene ble skreddersydd for mobil og raske digitale flater.
Etter hvert kom også Dynamitt-Harry med på laget.

Dynamitt-Harry fikk i oppgave å engasjere yngre målgrupper gjennom mobilspillet Hurry Harry.
Foruten å gi kunnskap om kundeutbytte, genererte spillet nærmere 25 000 besøk til Gjensidige-portalen.
En lang kampanjeperiode krevde mange forskjellige løsninger for SoMe
Landbruket er en stor og viktig målgruppe for Gjensidiges kommunikasjon om kundeutbytte.
Det animerte Olsenbanden-universet førte til at kjennskapen til kundeutbytte fortsatte å stige, og at ihuga Olsenbanden-fans begynte å etterlyse en helaftens animert Olsenbanden-film.
Spillet Hurry Harry genererte mer enn 25 000 besøk til Gjensidige-portalen.
Ønsker du mer informasjon? Marius Jensen marius@atyp.no +47 900 19 870

Flere jobber
