Fjordland fornyer seg

Når Fjordland nå kommer med et flunkende nytt kommunikasjonskonsept, er det er en av de gamle klassikerne som figurerer i den første filmen.

Vi valgte å skrive den nye 2-porsjoners pakken med kjøttkaker inn en romantisk historie som minner oss om at livet av og til serverer oss gode ting, uten at vi har gjort noe særlig for det selv.

Tanken er at det nye konseptet «Godt å bare få det servert» skal romme alt fra middager til mellommåltider og grøt, og at låta skal bli med videre og skrives om til nye historier og produkter.

Andre arbeider fra Atyp:

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Bufdir ønsket å få menn på banen i fosterhjemssaken. Atyp utviklet kommunikasjon på konseptet “Neste Kapittel” med historier om en Liverpool-supporter og en ishockeytrener. Kampanjen ble plassert rundt fotball- og ishockeyarrangementer for å nå menn. Kampanjen vant hele tre priser under Anfo Effekt 2024: Gull i Bærekraft, Kantar sin Innsiktspris og Grand Prix.

read more

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.