Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic Award, Creative Strategy og Direct.

I tillegg er samme jobb shortlistet i kategoriene mediestrategi og mediekreativitet til Medieprisen 2022.

Les mer om jobben her.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.

Book ferdig rigget lydstudio, klart til opptak

Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.