Tripletex

Hele Norges regnskapsprogram

Tripletex er det mest brukte regnskapsprogrammet i Norge, valgt av over 135 000 bedrifter. Når selskapet skulle vokse videre i 2025, trengte de et kommunikasjonskonsept som ikke bare handlet om enkelhet og fleksibilitet – men som også befester posisjonen som det naturlige førstevalget.

En kampanje som speiler bredden
I samarbeid med Tripletex utviklet Atyp konseptet «Hele Norges regnskapsprogram». Det viser at Tripletex fungerer godt for alle bedrifter – uansett bransje, størrelse eller behov. Enkeltpersonforetak, små startups, mellomstore bedrifter og store selskaper finner alle fleksible løsninger i Tripletex.

Ut av kontoret
For å vise bredden av bedrifter som bruker Tripletex, tok vi kommunikasjonen ut av kontoret som ofte preger reklamen i denne kategorien. Kampanjen presenterer ekte virksomheter og deres behov – fra frisører og regnskapsbyråer til gårdsbruk, snekkerfirmaer og bilverksteder.

For å skape gjenkjennelse og effektiv kommunikasjon på tvers av kanaler, utviklet vi tydelige merkemarkører – moduler – som gjenspeiler Tripletex’ fleksibilitet og bredden blant kunder som i dag bruker Tripletex.

Gjennom en rekke filmer, print- og digitalannonser, samt radio og sponsorvignetter til TV, viser vi hvordan Tripletex fungerer for alle bransjer og for selskaper av ulik størrelse. Budskapet er alltid det samme: Tripletex er hele Norges regnskapsprogram.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre arbeider fra Atyp:

Et valg for generasjoner

Et valg for generasjoner

Hvordan løfter man en nesten hundre år gammel, norsk familiebedrift inn i fremtiden? Det var oppgaven vi fikk av NorDan. Sammen utviklet vi et langsiktig kommunikasjonskonsept som forener arv, håndverk og innovasjon: Et valg for generasjoner.

read more
Sparer tid med Senterstudio

Sparer tid med Senterstudio

Når mange butikker skal på lufta samtidig, kan veien fra innsendt materiell til publisering bli unødvendig tidkrevende. Med Atyp Senterstudio reduserer vi tidsbruk og feil, og sikrer forutsigbare leveranser med avtalt kvalitet.

read more

Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner

The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.