Hafslund

Elektrisitetens gode hjelper

Atyp har sammen med Hafslund utviklet et nytt kommunikasjonskonsept for fjernvarmen i Oslo.

Kampanjen skal motivere flere til å velge fjernvarme. Da trenges det både bedre kjennskap og kunnskap om elektrisitetens gode hjelper i Oslo.

Elektrisiteten i Oslo er under press. Derfor er det uheldig at strøm brukes til oppvarming av veldig mange boligbygg og kontorbygg i Oslo. Fjernvarme har kapasitet til å gjøre denne oppvarmingsjobben, og distribusjonsnettet er ferdig utbygd og ligger under bakken i hele byen.
Atyp har utviklet et enkelt og pedagogisk univers for å synliggjøre dette.

Foruten filmer, display og print, består kampanjen også av utvalgte utendørs lokasjoner der Hafslund hyller bygg og bedrifter i Oslo som allerede varmes opp med fjernvarme i dag.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre arbeider fra Atyp:

Sparer tid med Senterstudio

Sparer tid med Senterstudio

Når mange butikker skal på lufta samtidig, kan veien fra innsendt materiell til publisering bli unødvendig tidkrevende. Med Atyp Senterstudio reduserer vi tidsbruk og feil, og sikrer forutsigbare leveranser med avtalt kvalitet.

read more

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.

Book ferdig rigget lydstudio, klart til opptak

Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.

10 av 10 hos Skatteetaten!

Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.