Dent

Consider Yourself Warned

Rebel Energy Bullets er en helt ny sukkerfri, koffeinholdig pastill med smaker inspirert av energidrikke. Rebel ble lansert høsten 2023 i både Norge og Sverige.

Oppgaven til Atyp var å lansere Rebel Energy Bullets som en koffeinpastill som gir deg samme energiboost som energidrikke. Vi skulle målrette unge voksne som alltid er på farten og elsker å ha det gøy. Dette var ikke et produkt for alle. Målet vårt var at målgruppen skulle inkludere Rebel Energy Bullets inn i repertoaret sitt når de trenger en rask og enkel oppkvikker.

Sammen med Brynild ble vi enige om å tilføre attitude til produktet ved å advare om innholdet av koffein i Rebel. Dette ga oss kommunikasjons­konseptet «Consider Yourself Warned».

Til lanseringen ønsket vi å underholde målgruppen og vise dem at Rebel Energy Bullets er en leken, livlig og rebelsk pastill. Lanseringskampanjen består av 9 korte snodige filmklipp, med musikk som bryter med det visuelle. Dette skulle gi oss oppmerksomhet. Pakning og grafikk er synlig hele tiden for å sikre gjenkjennelse i butikk. 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre arbeider fra Atyp:

Et valg for generasjoner

Et valg for generasjoner

Hvordan løfter man en nesten hundre år gammel, norsk familiebedrift inn i fremtiden? Det var oppgaven vi fikk av NorDan. Sammen utviklet vi et langsiktig kommunikasjonskonsept som forener arv, håndverk og innovasjon: Et valg for generasjoner.

read more
Sparer tid med Senterstudio

Sparer tid med Senterstudio

Når mange butikker skal på lufta samtidig, kan veien fra innsendt materiell til publisering bli unødvendig tidkrevende. Med Atyp Senterstudio reduserer vi tidsbruk og feil, og sikrer forutsigbare leveranser med avtalt kvalitet.

read more

Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner

The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.