Fjordland fornyer seg

Når Fjordland nå kommer med et flunkende nytt kommunikasjonskonsept, er det er en av de gamle klassikerne som figurerer i den første filmen.

Vi valgte å skrive den nye 2-porsjoners pakken med kjøttkaker inn en romantisk historie som minner oss om at livet av og til serverer oss gode ting, uten at vi har gjort noe særlig for det selv.

Tanken er at det nye konseptet «Godt å bare få det servert» skal romme alt fra middager til mellommåltider og grøt, og at låta skal bli med videre og skrives om til nye historier og produkter.

Ønsker du mer informasjon? Svein Larsen +47 911 82 211

Svein Larsen

Andre innlegg

compressed_Contech Media Neutral copy.jpg

Atyp satser stort på content media!

I 2019 sa 67 % av norske annonsører at de ville satse mer på innhold i egne og sosiale kanaler. Da kunne ikke vi la korona stoppe oss fra å styrke vår satsing på content, teknologi og media performance, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Les mer