
Lanseringen av Litt Mat handlet ikke bare om å bygge en ny merkevare innunder Fjordland-familien, men også om å introdusere en helt ny kategori for forbruker; små mettende mellommåltider som ikke er meieribaserte og som spises kalde.
Målgruppen var ung og feminin.
Feelgood! Både pakningen og produktet har mye positiv energi. Det syntes vi kommunikasjonen skulle ha også.

Vi fikk spesialskrevet sangen «Litt å gi deg» og laget musikkvideo-inspirerte filmer som tillot oss å være tett på produktet og tydelig på hva det inneholder.
Når Fjordland i neste omgang skulle lansere Smoothie Bowl, var det naturlig å legge disse under Litt Mat-paraplyen.


Smoothie Bowl er en tykkere smoothie som spises med skje.
Igjen benyttet vi Litt Mat-sangen, men denne gangen i tropicana-remix.
Det fargerike uttrykket ga god oppmerksomhet og helhet på mange ulike flater, slik som utendørs og SoMe.
Ønsker du mer informasjon? Svein Larsen svein@atyp.no +47 911 82 211

Flere jobber
