Flere grunner til å si «Hurra!»

Ringnes har valgt oss som nytt reklamebyrå for brusfavorittene Mozell, Villa og Eventyrbrus.

Byråvalget markerer starten på en kreativ reise for å gi de ikoniske merkene fornyet relevans og synlighet – uten å miste sjarmen som har gjort dem til en del av norske festtradisjoner i generasjoner.

Byråvalget markerer starten på en kreativ reise for å gi de ikoniske merkene fornyet relevans og synlighet – uten å miste sjarmen som har gjort dem til en del av norske festtradisjoner i generasjoner.

— Dette er merkevarer med sterk emosjonell verdi og lang tradisjon i norske hjem. Atyp viste en særlig god forståelse for både den kulturelle arven og det kreative potensialet, sier Ida Helen Davidsen, Senior Brand Manager i Ringnes.

Brusklassikerne samles under slagordet «For små og store anledninger» og skal i første omgang rulles ut på utendørs i juni 2025.

— Det som binder disse tre merkevarene sammen, er at de har vært en naturlig del av norske feiringer – enten det er bursdager, skoleavslutninger eller små, spontane hverdagsanledninger, sier Svein.


Teamet i Atyp vil bruke konseptet til å gjøre hverdagene litt mer festlige.


— Alle dager har en grunn for å feire – store som små, ekte eller oppdiktede. Vi elsker mulighetsrommet dette gir oss til å være overraskende, aktuelle, relevante og gøyale, uansett hvilken av de tre merkene som står som avsender. Dette har rett og slett vært en fest å jobbe med, sier Sindre.

– Hurra! sier Ulrik.

Ønsker du mer informasjon?

Morten Micalsen

Andre arbeider fra Atyp:

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Bufdir ønsket å få menn på banen i fosterhjemssaken. Atyp utviklet kommunikasjon på konseptet “Neste Kapittel” med historier om en Liverpool-supporter og en ishockeytrener. Kampanjen ble plassert rundt fotball- og ishockeyarrangementer for å nå menn. Kampanjen vant hele tre priser under Anfo Effekt 2024: Gull i Bærekraft, Kantar sin Innsiktspris og Grand Prix.

read more

10 av 10 hos Skatteetaten!

Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉

Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!