Byråvalget markerer starten på en kreativ reise for å gi de ikoniske merkene fornyet relevans og synlighet – uten å miste sjarmen som har gjort dem til en del av norske festtradisjoner i generasjoner.
Byråvalget markerer starten på en kreativ reise for å gi de ikoniske merkene fornyet relevans og synlighet – uten å miste sjarmen som har gjort dem til en del av norske festtradisjoner i generasjoner.

— Dette er merkevarer med sterk emosjonell verdi og lang tradisjon i norske hjem. Atyp viste en særlig god forståelse for både den kulturelle arven og det kreative potensialet, sier Ida Helen Davidsen, Senior Brand Manager i Ringnes.
Brusklassikerne samles under slagordet «For små og store anledninger» og skal i første omgang rulles ut på utendørs i juni 2025.
— Det som binder disse tre merkevarene sammen, er at de har vært en naturlig del av norske feiringer – enten det er bursdager, skoleavslutninger eller små, spontane hverdagsanledninger, sier Svein.
Teamet i Atyp vil bruke konseptet til å gjøre hverdagene litt mer festlige.
— Alle dager har en grunn for å feire – store som små, ekte eller oppdiktede. Vi elsker mulighetsrommet dette gir oss til å være overraskende, aktuelle, relevante og gøyale, uansett hvilken av de tre merkene som står som avsender. Dette har rett og slett vært en fest å jobbe med, sier Sindre.
– Hurra! sier Ulrik.
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211
